A Urbiteco som conscients que la qualitat de la prestació dels nostres serveis és un factor diferenciador i estratègic, que constitueix el millor argument per competir i que representa una
garantia per a la continuïtat i el futur del nostre sector.
La nostra Política de qualitat es basa en els compromisos següents:
- El compromís de satisfer tant els requisits dels nostres clients, com els legals i els reglamentaris aplicables.
- El compromís de millora contínua de l'eficàcia del Sistema de Gestió de la Qualitat, a través de la identificació, interrelació, enteniment i gestió dels processos de la nostra
empresa.
- El compromís de prestar el millor servei, mantenint les característiques diferenciadores d'Urbiteco en matèria de transparència, superant-se en cada moment i treballant per a
la millora contínua.
- El compromís de dotar Urbiteco dels recursos humans, d'infraestructura i d'un ambient adequat a la feina, per assegurar la millora de la qualitat del servei.
- El compromís d'estructurar la comunicació interna i la sensibilització del personal, a més de la comunicació externa en relació amb els nostres clients i les parts
interessades.
- El compromís d'establir un marc de referència per fixar i revisar els objectius relatius a la qualitat.
Aportem professionalitat al sector i fem prevaler la transparència en la gestió, la qual cosa genera confiança en la nostra marca.
A Urbiteco som conscients d'aquests valors i els recolzem amb entusiasme.